Paloma VIP : Very Important Palo
Nombre de messages : 884 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 14/03/2007
| Sujet: Ultimate Song [Sansson] Ven 4 Mai - 13:18 | |
| ( Chorus )
What's this beautiful feeling In my heart from now on jerky ? I no longer hear what I'm singing I no longer think what I feel...
Among distant words and final cry You don't want to hear me, Sir ? Still I wish you were here... And I would like you tell me why...
( oh, oh... )
Oh, I say you good bye ( just good bye ) Because I know when I'll die... ( just die ) I'd like just a last dance... ( last dance ) And I give you a farewell glance... ( last glance )
Across this window, I can see you once more... In those dewy flowers, or this half-dead tree, Could I become blind ? Could I become deaf ? No... Could I just see you again ?
But you didn't hear me when I shouted ! And you didn't worry about me ! So... why am I still loving you ? And why am I still suffering ?
( oh, oh... )
Oh, I say you good bye ( just good bye ) Because I know when I'll die... ( just die ) I'd like just a last dance... ( last dance ) And I give you a farewell glance... ( last glance )
I lost my heart, I lost my mind... One said that wings don't make angels... I'm not an angel but I had one of them... Who has just left me...
I feel so lonely, now you left And I see this beautiful open window... And me, have I wings ? I'll know it... ( know it... )
I believed I can fly, I no longer can touch the sky... But I'm still loving you...
(Oh, I say you good bye just good bye... Because I know when I'll die... just die... I'd like just a last dance... last dance... And I give you a farewell glance... last glance...) [[Z'ai pu faire des fautes, c'probable même... Bon ben si vous en voyez vous m'prévenez :shy:]] | |
|
Mikrobuch J'écris ... Pénard(e) ...
Nombre de messages : 420 Age : 31 Localisation : Maman m'a dit d'pas l'dire, pédophiles de l'opus dei obligent... Date d'inscription : 17/03/2007
| Sujet: Re: Ultimate Song [Sansson] Ven 4 Mai - 16:00 | |
| C'est super beau j'adore. c'est euh ro putain d'français j'en ai marreuh. :jeboude: Bon j'me comprends :triste: | |
|
Nombre de messages : 884 Age : 33 Localisation : Pourquoi veux-tu savoir, petit(e) délinquant(e) ? Tu veux m'piquer mes Maltesers ??? Date d'inscription : 14/03/2007
| Sujet: Re: Ultimate Song [Sansson] Ven 4 Mai - 18:02 | |
| Z'te comprend aussi Mikrow t'en fais pas :shy: Meurshi | |
|
Yaya Admin enragée et plutôt cinglée Ô_ô
Nombre de messages : 1263 Age : 31 Localisation : Perdue entre mes multiples personnalités .... O_o Date d'inscription : 11/03/2007
| Sujet: Re: Ultimate Song [Sansson] Sam 5 Mai - 0:52 | |
| C'est magnifique c'est ... c'est ... un chose qui a un nom mais que les langues du mondes entiers (langages pas langues genre :Xp:) peuvent pas dire comment ... Vala quoi nan mais les langues (pas *ok, ta gueule*) :jeboude:
(au début, j'ai rep dans mon texte :XDD: j'ai encore ri seule mais putain la fille qui se fait genre "c'est magnfiqueeeeeeeee :shy:" XDDDDDD) | |
|
| Sujet: Re: Ultimate Song [Sansson] Sam 5 Mai - 12:26 | |
| Ptdr :nawak: Mershi mademoiselle la Poule Bouddhiste Avec Qui On Va Enfin Pouvoir Se Fighter En Vrai Dans Une Semaine !... :shy: | |
|
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Ultimate Song [Sansson] | |
| |
|